Odpowiedzi

  • gigi
  • Początkujący
2009-11-24T14:27:11+01:00
A-80%
80-100%
a=80*80/100=64

b-100%
133-95%
b=133*100/95=140

c-100%
1503-100,2%
c=1503*100/100,2=1500

d-100%
1791-99,5%
d=1791*100%/99,5%=1800
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:28:09+01:00
A-80%
80-100%
a=80*80/100=64
...........
b-100%
133-95%
b=133*100/95=140
................
c-100%
1503-100,2%
c=1503*100/100,2=1500
...............
d-100%
1791-99,5%
d=1791*100%/99,5%=1800
.............
pzdr;p
2009-11-24T14:49:38+01:00
A) 120% * 80= 69=c

LICZYMY Z PROPORCJI
b) b - 100%
133 - 95%

95b - 13300 podzielic na 95
b= 140

c) 1503- 100,2%
x- 100%

150300-100,2x podzelic na 100,2

x=1500


d) 99,5% - 1791
100% - x

99,5x - 179100 podielic na 99,5
x=1800