Odpowiedzi

2009-11-24T14:28:22+01:00
A = F/m
a = 1,8N / 0,2kg
a = 9m/s²

Odp. Przyspieszenie tego ciała to 9m/s².
2009-11-24T14:36:12+01:00
Dane:
m = 0,2 kg
F = 1,8 N
szukane:
a = ?
rozwiązanie;
a = F/m
a = 1,8 / 0,2
a = 9 m/s2

[a]=[ N /kg = m/s2 * kg / kg = m/s2 ]

Odp. przyspieszenie tego ciała wynosi 9 m/s2.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:49:32+01:00
Dane: szukane
m = 0,2 kg a=?
F = 1,8 N


a = F/m
a = 1,8 / 0,2
a = 9 m/s2

[a]=[ N /kg = m/s2 * kg / kg = m/s2 ]

Odp. przyspieszenie tego ciała wynosi 9 m/s2.
2 5 2