Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mazi
  • Rozwiązujący
2009-05-19T18:09:58+02:00
boczniak dębowy (Pleurotus dryinus)
buławka spłaszczona (Clavariadelphus ligula)
buławka pałeczkowata (Clavariadelphus pistillaris)
czernidłak gromadny (Coprinus disseminatus)
monetka szerokoblaszkowa (Oudemansiella platyphylla)
czernidłak pstry (Coprinus picaceus)
gałęziak zbity (Ramaria stricta)
gąska pomarańczowa (Tricholoma aurantium)
gęstoporek cynobrowy (Pycnoporus cinnabarinus)
gołąbek żółciowy (Russula fellea)
goryczak żółciowy (Tylopilus felleus)
gwiazdosz potrójny (Geastrum triplex)
1 5 1
2009-05-19T18:10:19+02:00
Borowik korzeniasty,
kurzawka bagienna,
żagiew okółkowa,
naparstniczka stożkowata ,
amylek lapoński,
jodłownica górska,
szyszkowiec łuskowaty,
flagowiec olbrzymi,
gąska olbrzymia,
wieloporek gwiaździsty,
szaraczek łuseczkowaty,
koronica ozdobna
1 4 1
2009-05-19T18:11:23+02:00
Pecłonki - > gąska zielonka
pępek [Mazowsze] - > maślak zwyczajny
pępek [Tarnobrzeg] - > podgrzybek złotawy
parasolki - > muchomor mglejarka
panienka - > muchomor rdzawobrązowy
podprawek - > podgrzybek brunatny
podróżniczek - > twardzioszek przydrożny
pomarańczówka - > koźlarz pomarańczowożółty
przydróżka - > twardzioszek przydrożny
pucharnica zwyczajna --> piestrzyca zwyczajna
siniak - > piaskowiec modrzak
siniak [Mazowsze, Śląsk} - > borowik ponury
siniak [Wielkopolska, Mazowsze] - > podgrzybek brunatny
siniak - > maślak sitarz
sinka [Wielkopolska] - > podgrzybek złotawy

1 4 1
2009-05-19T18:14:08+02:00
Proszę :

1 . Grzyby borowikowate
2 . Grzyby czarkowate
3 . Grzyby flagowcowate
4 . Grzyby gąskowate
5 . Grzyby gwiazdoszowate
6 . Grzyby jadłownicowate
7 . Grzyby kisielcowate
8 . Grzyby maślakowate
9 . Grzyby miękuszowate
10 . Grzyby ozorkowate
11 . Grzyby pałeczkowate
12 . Grzyby pniarkowate

Pozdrawiam . ;)
1 4 1
2009-05-19T18:15:15+02:00
Borowik ciemnobrązowy
Maślaczek rubinowy
Maślak szary
Muchomor czerwony
Drobnoporek gorzki
Kielisznik jodłowy
Gąska topolowa
Galaretek kolczasty
Wilgotnica szkarłatna
Pieczarka karbolowa
Podgrzybek brunatny
Pieczarka bulwiasta
1 4 1