Odpowiedzi

2009-11-24T14:37:30+01:00
Za zadne pieniadze nie mozna kupic szczerej milosci plynacej prosto z serca. nawet jesli zaplacimy drugiej osobie za to zeby byla przy nas i nas kochala to itak choc sie zgodzi, bedzie udawala milosc zeby sie wzbogacic. tego uczucia nie da sie kupic chyba dlatego ze nie jest to zabawka w sklepia a cos silnego czego nie da sie nawet opisac. trzeba to czuc do drugiej osoby i pieniadze w tym wypadku nic nie zdzialaja a nawet moga pogorszyc sytuacje.moim zdaniem udawana milosc jest gorsza od smierci bo czym jest zycie bez drugiej osoby, bez jej wsparcia w kazdej trudnej sytuaci i bez szczerego slowa kocham z jej ust? dopisz sobie jeszcze swoje odczucia na ten temat bo nie wiem ile ci moja praca zajmie miejsca w zeszycie. mam nadzieje ze pomoglm
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:53:44+01:00
we współczesnym świecie może się wydawać,że za pieniądze mozna kupic wszystko. na szczescie istnieja takie rzeczy,ktore sa bezcennne. Mam tu na mysli uczucia,milosc,przyjazn,szczerosc.

niektorzy ludzi sa przekonani,ze posiadajac pieniadze moga byc w pelni szczesliwi.sa oni jednak w bledzie. Uczuc nie mozna kupic! za zadne pieniadze nie kupi sie milosci rodzicielskiej,czy przyjazni. sa to wartosci najwazniejsze w zyciu. wsparcie drugiego czlowieka,jego pomoc troska, opieka jest kazdemu potrzebna,jest bezcenna. czym byloby nasze zycie bez tych tak bardzo istotych elementow? wydaje mi sie,ze pozbawione byloby ono sensu.
Podsumowujac,pragne podkreslic,ze na szczescie istnieja takie wartosci,ktorych nie mozna kupic za pieniadze. rzeczy materiale zaspokajaja nasze potrzeby,zachcianki,lecz nie maja one takiego wplywu na zycie jak milosc,przyjazn czy troska . mam nadzieje,ze pomoglam ;)
7 4 7