Odpowiedzi

2009-11-24T14:43:54+01:00
Instrukcja na bycie szcześliwym:

Zmieszac 5 łyżek uśmiechu, z kremem prawdy. Wbic 8 promieni słońca, dodac 3 pocałunki i 20 objęc. Na koniec na 40 minut do piekarnika i dotowe posypujemy puderm.
SMACZNEGO:)
12 3 12
2009-11-24T14:54:49+01:00
Ja kiedyś w szkole miałem podobne zadanie polecenie:
"przepis na szczęśliwe życie". Napisałem trochę głupot w stylu lufka do koki, koka itp. Trochę miałem za to przypał.
Moja propozycja już normalna to:

1. Bierzesz 2,50zł
2. Wrzucasz to do kieszeni.
3. Idziesz do sklepu.
4. Kupujesz czekoladę Alpen Gold
5. Jesz tą czekoladę
Po ilu kostkach się uśmiechniesz?? :D
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:01:28+01:00
Aby być szczęśliwym trzeba:
1) być tolerancyjnym
2) wszystko przyjmować z uśmiechem
3) umieć przebaczać
4)kochać świat i ludzi
5)nie robić nikomu na złość
6)unikać fałszywych przyjaciół
7) być dobrym dla innych
8)potrafić cieszyć sie z każdej nawet najmniejszej rzeczy
9),,przymknąć oko,,na drobne niepowodzenia

Jeżeli zostaną spełnione powyższe warunki szczęście będzie zapewnione.
16 4 16