Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:39:23+01:00
A)1,7+1,7=3,4
b)50%*0,2=0,1
0,1+0,2=0,3
c)20%*20=4
4+20=24
d)1%*50=0,5
50-0,5=49,5
e)25%*1600=400
1600-400=1200
f)90%*20=18
20-18=2
2009-11-24T14:40:16+01:00
A)3,4
b)0,3
c)22
d)49,5
e)1200
f)2

Mam nadzieje że dobrze rozwiązałam;]
2009-11-24T15:04:03+01:00
A)1,7+1,7=3,4
b)50% * 0,2=0,1
0,1+0,2=0,3
c)20% * 20=4
4+20=24
d)1% * 50=0,5
50-0,5=49,5
e)25% * 1600 = 400
1600-400 =1200
f)90% * 20 =18
20-18=2