Imagine my surprise when it tumed out that students leam near a huge tree and they take notes sitting on the ground. Although i cant t use cd players or films on dvd they re working progres reall fast. When we have a break,my students teach me about exotic.Tonorrow we re going on a school trip to visit a library in city nearby.
write to me soon.
take care,
tom
bardzo proszę o przetłumaczenie na polski.




2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:43:32+01:00
Ale zes bledow narobil..

wyobraz sobie moje zdziwienie kiedy to wyrzucilo ze uczniowe leam(?) blisko ogromnego drzewa i robili notatki siedzac na ziemi. Chociaz nie mogli uzywac odtwarzaczow albo filmow na dvd pracowali naprawde szybko. Kiedy mielismy przerwe, moi uczniowie nauczyli mnie o egzotyce. Jutro idziemy na szkolna wycieczke zwiedzic biblioteke w miescie obok. Napisz do mnie niedlugo.
Trzymaj sie,
Tom.

zle to jest po angielsku napisane ( duzo bledow) ale to mniej wiecej to znaczy co napisalem
2009-11-24T14:43:28+01:00
Jakież było moje zdziwienie, gdy tumed że uczy studentów w pobliżu ogromnych drzew i ich sporządzania notatek siedzi na ziemi. Chociaż ja cantomat używać odtwarzacze cd lub filmów na DVD nie pracujesz naprawdę szybki progres. Kiedy mamy przerwę, moi uczniowie uczą mnie exotic.Jutro my jedziemy na wycieczkę szkolną do odwiedzenia biblioteki w mieście w pobliżu.
Napisz do mnie szybko.
trzymaj się,
tom