Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:42:48+01:00
A) 1cm:500000cm=5km
225/5=45cm
b)1cm:200000cm=2km
225/2=112,5cm
c)1cm:2000000cm=20km
225/20=11,25cm
1 4 1
2009-11-24T14:43:21+01:00
A)1;500000=1cm-5km 225km:5km=45cm
b)1:200000=1cm-2km 225km:2km=112.5cm
c)1:2000000=1cm-20km 225:20=11.25cm
2009-11-24T15:03:30+01:00
A) 1: 500000
1cm - 50km

255km:50= 5,1cm

b)1: 200000
1cm-20km

255km:20=12,75 cm

c) 1: 2000000
1cm - 200km

255km:200= 1,2 cm