Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:41:36+01:00
Dyscyplina w szkole jest bardzo potrzebna. Wyobraźmy sobie.. Uczniowie robią co chcą, nie zważają na polecenia nauczycieli. Istny chaos, prawda? Jestem za dyscypliną w szkole, jednak trzeba przyznać, iż przesadny rygor również nie jest odpowiedni.
2009-11-24T14:48:33+01:00
W szkole dyscyplina jest najważniejszym elementem życia szkolnego. Na korytarzach powinno być cicho i spokojnie.Gdyby panowała miła atmosfera, z radością wracalibyśmy znów do szkoły.Gdbyby nie było dyscypliny, każdy robiłby co chciał i w szkole panowałby wielki zamęt.Jest ona potrzebna, nie tylko w szkole,bo przecież z domu wynosi sie wszystko to czego nauczyli nas rodzice i na co nam pozwalali.Uważam, że dyscyplina to posłuszeństwo i zachowanie spokoju w trudnych sytuacjach.