Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:43:24+01:00
Wytrwały-mocny,nieugięty.

Pobożny-religijny,wierzący.

Cerpliwy-wytrzymały,niestrudzony.

Samotny-opuszczony,porzucony.
1 5 1
2009-11-24T14:45:27+01:00
Wytrwały - silny , dzielny
pobozny - wierzący , duchowny
cierpliwy - wytrwaly dzielny
samotny - opustoszały , porzycony

miałam to na polskim ; D.
2009-11-24T14:45:54+01:00
Wytrwały- cierpliwy, pracowity, nieugięty, nieustępliwy, uparty, cierpliwy, zawzięty,

pobożny- wierzący, swiętobliwy, religijny

cierpliwy-wytrwały, spokojny, nieustepliwy,

samotny-kawaler, na uboczu, zaciczny

mam nadzieje, ze troche pomogłam.