Odpowiedzi

2009-11-24T14:44:30+01:00
1023 hPa = 102300Pa
101 hPa = 0,0101 MPa
35 Pa = 0.035 kPa

100m do kwadratu =100*100=1000000cm²
0,0024 km do kwadratu = 24000000cm²
5 dm do kwadratu = 500cm²

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:48:22+01:00
1023 hPa = 1023x100=102300 Pa
101 hPa = 0,0101 MPa
35 Pa = 0,035 kPa


100m do kwadratu = 1000000cm2
0,0024 km do kwadratu = 240000000cm2
5 dm do kwadratu = 500cm2
1 5 1
2009-11-24T14:49:08+01:00
1023 000 Pa
0,101MP
35 kPa

1000000 cm 2
24000000 cm2
500cm 2
1 5 1