Odpowiedzi

2009-11-24T14:50:43+01:00
(2√48 - 78√32 + 4√18 - 3√27) : √3=(2*4√3-78*4√2+4*3√2-3*3√3):√3=
(8√3-312√2+12√2-9√3):√3=(-√3-300√2):√3=-1-100√6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:50:41+01:00
(2√48 - 78√32 + 4√18 - 3√27) : √3=
(8√3-312√2+12√2-9√3):√3=
(-√3-300√2):√3=
-1-100√6
2009-11-24T15:10:26+01:00
(2√4*4*3 - 78√4*4*2 + 4√9*2 - 3√9*3) ; √3 =
(8√3 - 312√2 + 12√2 - 9√3) : √3 =
(-1 √3 - 300√2) : √3 =
-1 - (300√2 nad √3) =(usuwasz niewymierność)
-1 - 100√6