Powiedz, czy dane czasowniki są dokonane, czy niedokonane.

1. zdawało się
2. wiąże się
3. będziesz wierzył
4. znajdą
5. wykonał
6. stał się
7. wycięto
8. zebrał
9. wypłynęła
10. przewiozę
11. zrabowali
12. spłynęła
13. jest
14. uważa się
15. szukali
16. przedstawia się
17. rosła
18. okazało się
19. będą szukali
20. przechowują

3

Odpowiedzi

2009-11-24T14:47:30+01:00
Niedokonany
niedokonany
niewiem
niewiem
dokonany
dokonany
dokonany
dokonany
niewiem
dokonany
dokonany
niedokonany
niedokonany
niedokonany
niedokonany
niedokonany
dokonany
niewiem
niedokonany
10 2 10
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T14:47:32+01:00
1. Dokonane
2.Niedokonane
3.Niedokonane
4.Niedokonane
5.Dokonane
6.Dokonane
7.Dokonane
8.Dokonane
9.Dokonane
10. Niedokonane
11.Dokonane
12.dokonane
13.dokonane
14.dokonane
15.Niedokonane
16.Dokonane
17.Dokonane
18.dokonane
19.niedokonane
20.Niedokonane
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:49:45+01:00
Zdawało się - dokonany
wiąże się - niedokonany
będziesz wierzył - niedokonany
znajdą - niedokonany
wykonał - dokonany
stał się - dokonany
wycięto - dokonany
zebrał - dokonany
wypłynęła - dokonany
przewiozę - niedokonany
zrabowali - dokonany
spłynęła - dokonany
jest - dokonany
uważa się - dokonany
szukali - niedokonany
przedstawia się - niedokonany
rosła - dokonany
okazało się - dokonany
będą szukali - niedokonany
przechowują - niedokonany
10 3 10