Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T14:47:25+01:00
M. Ballada
D. Ballady
C. Balladzie
B. Balladę
N. z Balladą
Ms. o Balladzie
W. o Ballado!
2009-11-24T14:47:37+01:00
M. Ballada
D. Ballady
C. Balladzie
B. Ballade
N. z Balladą
Msc. o Balladzie
W. Ballado
2009-11-24T14:58:58+01:00
Mianownik Ballada
Dopełniacz Ballady
Celownik Balladzie
Biernik Balladę
Narzędnik z Balladą
Miejscownik o Balladzie
Wołacz o Ballado