Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:55:10+01:00
Bajkopisarze:

1,Julian Tuwim

2,Jan Brzechwa

3,Kornel Makuszyński

4,Wisława Szymborska

5,Antoni Czechow

6,Grzegorz Kasdepke

7,Adam Mickiewicz

8,A.A Milne

9,J.K Rowling

10,Hanna Ożogowska


Mam nadzieję ,że się sprawdzi..;)
5 2 5
2009-11-24T14:59:32+01:00
Hans Christian Andersen
Babrios
Ezop
Fedrus
Bracia Grimm
Jean de La Fontaine
Aleksander Fredro
Ignacy Krasicki
Stanisław Lem
Adam Mickiewicz
niewiem czy o to chodzilo ale mam nadzieje ze pomoglem ;D
2 1 2
2009-11-24T15:04:44+01:00




Julian Tuwim
jan brzechwa

Kornel Makuszyński

Wisława Szymborska

Antoni Czechow

Grzegorz Kasdepke

Adam Mickiewicz

A.A Milne
J.K Rowling

Hanna Ożogowska
Kornel MakuszyńskiHanna Ożogowska
1 1 1