Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:26:02+01:00
Będę opowiadał o najszczęśliwszym dniu w moim życiu.
Pewnego razu wybrałem się z rodzicami na spacer do parku.Była piękna pogoda. Rodzice zaproponowali mi granie w piłkę nożna. Ja się zgodziłem i grałem wraz z rodzicami. Gdy przez przypadek mój tata wykopną piłkę poleciałem po nią. Niestety piłki nie znalazłem. Byłem bardzo zmartwiony.Po krótkiej chwili widzę jak moi dziadkowie niosą moją super piłkę. Wtedy chumor mi się poprawił,ponieważ znalazłem swoja piłkę i to był mój najszczęśliwszy dzień w moim życiu.
13 2 13
2009-11-24T15:51:46+01:00
Dn. 15.08.2008 dziś był najszęśliwszy dzień w moim życiu. Byłem nad morzem.
Pomimo, ze od rana padało to puźniej wyszło słońce, które świeciło przez cały dzień. Na plaży spotkałem kilku znajomych z mojej miejscowości, którzy wyciągnęli mnie do miasta. Tam poznałem fajną dziewczynę ,która okazało się że też mieszka niedaleko mnie fajnie się nam rozmawiało.Gdy szliśmy po drodze postanowiliśmy puścić lotka, jak się później okazało kupon okazał się być tym szczęśliwym. Wygrałem główną nagrodę w losowaniu!
Nie zapomnę tego dnia do końca życia. Był najszczęśliwszym dniem. Mam nadzieję że nasza przyjaźń przetrwa, a wygrana ułatwi mi życie.
8 3 8