Odpowiedzi

2009-11-24T15:00:29+01:00
Bohaterstwo bitwy pod maratonem polegało na tym że posłaniec którego wysłał przywódca przebiegł 42800km i wręczył list od dowódcy a chwile później zmarł ze zmęczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:20:32+01:00
W bitwie po Maratonem zwycięstwo odnieśli grecy nad wojskami perskimi.
Mimo mniejszej liczby wojsk greckich wygrali i odmieśli nie wielke straty.
Od bitwy pod maratonem wywodzi się słynny MARATON. Grecki żołnierz został wysłany do aten by móc ogłosić nowine. Udało mu się lecz wkrótce umarł.