Odpowiedzi

2009-11-24T15:06:02+01:00
Siarka+tlen=tlenek siarki
wodór+sód=wodorek sodu
tlen+wodór+sód=wodorotlenek sodu
siarka+wodór=wodorek siarki
tlen+sód=tlenek sodu
siarka+sód=siarczek sodu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:09:15+01:00
Siarka + tlen → tlenek siarki

wodór + tlen → woda

sód + tlen → tlenek sodu

siarka + wodór → siarkowodór

wodór + sód → wodorek sodu

siarka + sód → siarczek sodu

Pozdro)
1 5 1