Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:02:29+01:00
Wykonawca czynności-mówca
miejsce wykonywania czynności-mównica.
wykonywana czynność- mówienie
wykonawca czynności-czytelnik
miejsce wykonywania czynności-czytelnia
wykonywana czynność-czytanie
5 4 5
2009-11-24T15:03:23+01:00
Wykonawca czynności - mówca, czytelnik
miejsce wykonywania czynności - czytelnia, mównica
wykonywana czynność - czytanie, mówienie

(nie jestem pewna tej mównicy)
3 4 3
2009-11-24T15:04:18+01:00
Mówca i czytelnik
mównica i czytelnia
mówienie i czytanie
2 3 2