Odpowiedzi

2009-11-24T15:08:23+01:00
Koleżance ? ... "podglądanie przyrody"

dziadkowi ... "Łatwe majsterkowanie"

cioci ... "potęga miłości"

o to chodzi ?

8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:15:11+01:00
Przykładowo:
Agacie w dniu imienin,
byś nadal mogła odkrywać tajniki świata.

Dziadkowi Antoniemu z okazji przejścia na emeryturę,
byś rozwijał dalej swą pasję.

Cioci Gosi,
by ta książka przypominała Ci o tym jakże najpiękniejszym dniu w życiu.
Dużo szczęścia i radości na nowej drodze życia
10 4 10