Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:14:50+01:00
Postawa samarytańska to postawa pomocna. Człowiek wtedy bezinteresownie pomaga drugiej osobie przejęty jej losem. Z zaangażowaniem przystępuje do pomocy. Ten związek frazeologiczny wywodzi się z mitu o miłosiernym samarytaninie, który jako jedyny pomógł pobitemu człowiekowi.
Nie był to mit tylko przypowieść z Biblii :)
2009-11-24T15:25:24+01:00
Postawa samarytańska to postawa w której nie odwracamy się od innych i pomagamy im jak tylko umiemy