Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:14:30+01:00
Baobaby- symbol zła tkwiącego w człowieku, z którym należy walczyć
Róża- symbol miłosci i piekna. Ale róża ma też kolce, którymi może ranić.
Lis- symbol mądrości, życiowego doświadczenia i prawdziwej przyjaźni.
Pustynia-symbol pustki, milczenia, zagubienia celu i samotności, ale także miejsce rozmyślań, objawienia i zdobywania prawdy.
Żmija- symbol zła, przeznaczneia, śmierci - a w Małym Księciu nieśmiertelności, zmartwychwstania.
7 4 7
2009-11-24T15:16:09+01:00
* baobaby :niebezpieczeństwo, zło
* róża :miłość, wierność
* lis :przyjaciel
* żmija :ból, śmierć
* mieszkańcy planety :żetelności, sumienności, materializmu, chciwości, prococholizmu, samolubstwa
5 3 5