Odpowiedzi

2009-11-24T15:23:13+01:00
1. o dzieci kadma .... ( kapłan albo edyp )
2. ty nim jetses..... ( tyrezjasz mowi do edypa)
3. wysłałem juz kreona do delf ( edyp mowi ze wysłal kreona do delf
4. wygna go z kraju czyli z teb
5. edyp był sprawiedliwy i madry i tak jak zesłał sam na siebie klatwe tak sie ona wypelnila oslepił sie i poprosił kreona o wygnanie z kraju.
edyp jest bohaterem tragicznym. im bardziej ucieka przed przeznaczniem tym bardziej go dosiega ono
ja bym tak napisal ;)
2009-11-24T15:27:03+01:00
1
2 "którego szukasz,ty jesteś mordercą"
3
4
5 "Biada, już jawnym to, czegom pożądał,
O słońce, niechbym już cię nie oglądał!
Życie mam, skąd nie przystoi, i żyłem,
Z kim nie przystało – a swoich zabiłem"
mam tylko dwa:(
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:37:55+01:00
1. "O dzieci Kadma..."
2 "którego szukasz,ty jesteś mordercą"
3. "Wysłałem juz Kreona do Delf"
4. zostanie wygnany z kraju czyli z Teb
5 "Biada, już jawnym to, czegom pożądał,
O słońce, niechbym już cię nie oglądał!
Życie mam, skąd nie przystoi, i żyłem,
Z kim nie przystało – a swoich zabiłem"
1 5 1