Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:18:14+01:00
Mars porusza sie wolniej
0,81 z 29,76 km/s = 24,1056 km/s
29,76 km/s - 24,1056km/s =5,6544 km/s
2 3 2
2009-11-24T15:18:48+01:00
Ziemia-29,76km/s
mars-0,81 z29,76km/s=0,81*29,76km/s=24,1056 km/s

Wolniej wokół Słońca porusza się Mars
29,76km/s-24,1056 km/s=5,6544 km/s
Mars o 5,6544 km/s
2 3 2
2009-11-24T15:23:17+01:00
Ja to rozwiązałam proporcją.

29,76 ----- 100 %
x ---- 81 % (0,81 to 81%)

29,76 × 81 = 100x
2412,99 = 100x / :100
x = 24,1299
x ≈ 24,13

29,76 - 24,13 = 5,66

Odp: Wolniej porusza się Mars. Porusza się o około 5,66 wolniej od ziemi.
2 3 2