Odpowiedzi

2009-11-24T15:23:46+01:00
Dobry Boże
proszę, odpuść grzechy tym duszom które znaleźly się w czyśccu i pozwól im cieszyć się wiecznym szczęściem u Twego boku. Niech z powodu niewielu nierozważnych błędów nie będą na długo pozbawienie możliwości bycia blisko Ciebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:28:56+01:00
Boże, spraw, aby moja modlitwa pomogła duszom czyścowym i ukruciła ich męki. To wszystko po to ,aby mogli ujrzeć Ciebie i Twojego Syna oraz wszystkich świętych. Bądź łaskawy przebaczyć im, że nie wierzyli tak jak powinni wierzyć tylko zajmowali się troskami doczesnymi. Daj im ujrzeć Twoją światłość i prawdę , którą Ty jesteś Wielki Boże. Amen
2009-11-24T15:42:00+01:00
Panie Boże prosimy cie ratuj dusze w czysccu cierpiace.
Panie daj iodpuszczenie duszom czysccowym ,ktore mocno go
pragną.