Zad 1 .
Ile metrów drewnianego płotka należy kupić, aby ogrodzić kwadratową grządke z ziołami o boku 6 całe 1/2 jedna druga m??

zad 2 .
Na działce w kształcie prostokąta Bartek ma szkółkę roślin ozdobnych. Ile metrów ogrodzenia musi kupić, aby ogrodzić tę działkę,jeżeli ma ona wymiary 10 całych 1/2 jedna druga m na 5 całych 3/4 trzy czwarte m.

czekam na odpowiedź!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:27:28+01:00
Zad 1.
6 1/2 m - długość jednego boku.

6 1/2 m × 4 - 26 m
odp. Należy kupić 26 metrów drewnianego płotka.

zad.2
a - długość jednego boku prostokąta
a = 10 1/2 m
b - długość drugiego boku prostokąta
b = 5 3/4 m

Ob.prostokąta = 2a + 2b = 2 × 10 1/2 + 2 × 5 3/4 = 21 +
+ 10 6/4 = 21 + 11 1/2 = 32 1/2

odp. Aby ogrodzić tę działkę musi kupić 32 1/2 metra ogrodzenia.
23 4 23
2009-11-24T15:28:43+01:00
1.
4*6,5=26m
2.
2*10,5+2*5,75=22,5m
5 5 5
2009-11-24T15:40:11+01:00
Zad.1
6,5m * 4boki = 26m

Zad.2
10,5m * 2boki = 21m
5,75m * 2boki = 11,5m
21m + 11,5m = 32,5m
6 3 6