Zad 1 .
Ile metrów drewnianego płotka należy kupić, aby ogrodzić kwadratową grządke z ziołami o boku 6 całe 1/2 jedna druga m??

zad 2 .
Na działce w kształcie prostokąta Bartek ma szkółkę roślin ozdobnych. Ile metrów ogrodzenia musi kupić, aby ogrodzić tę działkę,jeżeli ma ona wymiary 10 całych 1/2 jedna druga m na 5 całych 3/4 trzy czwarte m.

czekam na odpowiedź!!

3

Odpowiedzi

2009-11-24T15:23:14+01:00
Zad.1
4(boki) x 6 1/2 = 26m

zad.2
2 x 10 1/2 + 2x 5 3/4 = 21+ 11,5= 32,5m
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:24:42+01:00
10 i 1/2 + 10 i 1/2= 21
5 3/4 + 5 3/4=11 2/4=11 1/2
21+11 1/2=32 1/2 m
2009-11-24T19:25:39+01:00
1.4x6,5=26m
2. 2x10,5+2x5,75=32,5m
1 1 1