Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:23:48+01:00
- więcej miejsc pracy
- szybszy dostęp do potrzebnej rzeczy
- promocje, obniżki cen
- zagospodarowanie wolnego terenu
;)
2009-11-24T15:25:08+01:00
1. Większy wybór asortymentu.
2. Konkurencja.
3. Jeżeli budują to jest większe zapotrzebowanie na dane towary.
4. Nowe miejsca pracy.
2009-11-24T15:28:52+01:00
Dobrze wykorzystany teren
blisko sklepy danego osiedla
wszystko można tam kupić
nowe miejsca pracy