Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:48:33+01:00
1. Rachunek sumienia - każdy z Nas powinien pomyśleć nad tym co źle zrobił i postanowić to uczynić na lepsze
2. Żal za grzechy - Powinniśmy żałować za grzechy. Być szczerzy w tym.
3. Mocne postanowienie poprawy - Po przemyśleniu nad swoimi grzechami pora abyśmy poprawili swoje zachowanie. Musimy być dobrzy i szczerzy.
4. Szczera spowiedź - ksiądz w imię Boga wybaczy nam nasze grzechy ale będziemy musieli Boga przeprosić. Szczera spowiedź powinna być z głębi serca.
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i bliźniemu - Po spowiedzi Ksiądz zada nam pokutę, którą musimy odmówić. Przepraszając bliźniego i Boga naprawiamy wszystkie grzechy.

Pozdrawiam ; )
14 2 14
2009-11-24T16:02:03+01:00
Szczera spowiedź - ksiądz w imię Boga wybaczy nam nasze grzechy ale będziemy musieli Boga przeprosić. Szczera spowiedź powinna być z głębi serca.

Mocne postanowienie poprawy - Po przemyśleniu nad swoimi grzechami pora abyśmy poprawili swoje zachowanie. Musimy być dobrzy i szczerzy.


Rachunek sumienia - każdy z Nas powinien pomyśleć nad tym co źle zrobił i postanowić to uczynić na lepsze


Zadość uczynienie Panu Bogu i bliźniemu - Po spowiedzi Ksiądz zada nam pokutę, którą musimy odmówić. Przepraszając bliźniego i Boga naprawiamy wszystkie grzechy.


Żal za grzechy - Powinniśmy żałować za grzechy. Być szczerzy w tym.
4 2 4