Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:27:45+01:00
- pewność siebie
- wiedza poparta doświadczeniem
- otwartość na nowinki techniczne w pracy i życiu codziennym
- łatwość nawiązywania kontaktów
- należy być sumiennym, dokładnym
- umieć odpowiednio ocenić szanse powodzenia/niepowodzenia realizacji zamierzonych planów
- być asertywnym kiedy wymaga tego sytuacja
- być gotowym na dalsze zdobywanie lub pogłębianie już zdobytej wiedzy
- wykazywać chęć szkolenia się

Nie wiem czy o to chodziło bo tak nie bardzo sprecyzowałaś pytanie
1 5 1
2009-11-24T15:48:59+01:00
- wiedza poparta doświadczeniem
- otwartość na nowinki techniczne w pracy i życiu codziennym
- łatwość nawiązywania kontaktów
- należy być sumiennym, dokładnym
- umieć odpowiednio ocenić szanse powodzenia/niepowodzenia realizacji zamierzonych planów
- być asertywnym kiedy wymaga tego sytuacja
- być gotowym na dalsze zdobywanie lub pogłębianie już zdobytej wiedzy
- wykazywać chęć szkolenia się
2009-11-24T19:36:35+01:00
-znajomość obecnego rynku pracy
-dobre wyksztalcenie
-pewnosc siebie
-okreslony zawod w ktorym chcemy pracowac
-charyzmatycznosc