Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:36:07+01:00
*stosowanie powłok ochronnych:
- powłoki nieorganiczne: metalowe i niemetalowe
- powłoki organiczne: farby, lakiery, tworzywa sztuczne, smoła i smary
* dodawanie do stopów odpowiednich substancji, dzięki którym staną się odporne na korozję
* ochrona przed wpływem czynników atmosferycznych
42 4 42
2009-11-24T15:47:15+01:00
Dobrym sposobem zapobiegania korozji jest stosowanie powłok ochronnych z niklu, miedzi, cynku, cyny i chromu. Poza tym stosuje się też powłoki w postaci farb, lakierów, kauczuków, ebonitu i tworzyw sztucznych.
29 3 29