Odpowiedzi

2009-11-24T15:29:58+01:00
Pole= 4πr²
Obwód=2πr

a)P=4π O=2π
i tak dalej, wystarczy podstawiać ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:36:51+01:00
P=πr²
L= 2πr
π≈3,14
a) P= 3,14*1²= 3,14
L= 2*3,14*1= 6,28

b) P= 3,14*¾²= 3,14*0,5625= 1,76625
L= 2*3,14*¾=6,28*0.75=4,71

c) P= 3,14*2,2²= 3,14*4,84=15,1976
L= 2*3,14*2,2= 13,816

d) P= 3,14*5 ¹/₃² = 3,14*28,4089=89,203946
L= 2*3,14*5 ¹/₃= 6,28*5,33= 33,4727

myśle że dobrze ;)
pozdrawiam :)
1 5 1
2009-11-24T15:46:57+01:00
A) P= 3,14 * 12
P= 3,14 * 1
P= 3,14 cm2
Ob.= 2 * 3,14 * 1
Ob.= 6,28cm
b) P= 3,14 * (3/4)2
P= 3,14 * 9/16
P= 1,77625 cm2
Ob.= 2 * 3,14 * ¾
Ob.= 4,71cm
c) P= 3,14 * (2,2dm)2
P= 15,1976 dm2
Ob= 2 * 3,14 * 2,2dm
Ob.= 13,816dm
d) P= 3,14 * (51/3)2
P= 3,14 * 28,(4)
P= 89, 315 (j2)
Ob.= 2* 3,14 * 51/3
Ob.= 178, 631