Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:33:15+01:00
Komórka roślinna składa się z: cytoplazmy, wodniczki, jądra, błony komórkowej, ściany komórkowej, ciałek zieleni. Komórka zwierzęca różni się od roślinnej tym, że nie ma ściany komórkowej, ma wiele wodniczek, nie składa się z ciałek zieleni.
Jądro w komórce pełni funkcję rozmnażania. Ściana i błona chronią przed uszkodzeniami wnętrza komórki. Ciałka zieleni u roślin biorą udział w procesie fotosyntezy.

Mam nadzieję że pomogłam :)
2009-11-24T15:47:42+01:00
Tu masz przejrzyście w tabelce. Mam nadzieję że się rozczytasz.