Odpowiedzi

2009-11-24T15:36:07+01:00
U nas kilka osób robiło z masy solnej ;]
3 1 3
2009-11-24T15:37:13+01:00
Wydaje mi się że najlepiej zrobić to na kartce A4 bloku rysunkowego lub bloku technicznego i wykonac to klasycznie czyli ładnie naszkicować ołówkiem i wykolorowac kredkami oraz podpisać za pomocą strzałek poszczególne elementy lub jak wolisz innym sposobem.Mysle ze ten jest najlepszy bo zajmuje malo czasu
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:40:53+01:00
Jesli to ma byc w formie Modelu to spróbuj pobawic sie z modelina ;) i wykalaczkami jesli to ma byc cos podobnego do DNA

i naklej to na kartke ;)
1 5 1