Odpowiedzi

2009-11-24T15:37:34+01:00
Igrzyska stare -uczestniczyli tylko mężczyźni,były inne dyscypliny,inaczej sie odbywały.iina wygrana(wienie)
igrzyska wwspołczesne-uczestniczą kobiety i mezczyźni,nowe dyscypliny,inne wygrane
2009-11-24T15:52:41+01:00
Siemka ;P
Dawniej w Grecji tylko chłopcy mogli uprawiac sport mp: zapasy , żut dysiem , oszczepem,plywanie itp.
Dzis może każdy uprawiac sport .
DZienki za uwage ;D nara ™
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:04:19+01:00
-Starożytne igrzyska zawsze odbywały się w Greckim mieście: Olimpia, stąd nazwa, a obecnie miasta są wybierane przez odpowiednie komitety.
-W starożytności jedynie mężczyźni mogli uczestniczyć w igrzyskach zarówno jako widzowie jak i sportowcy. Obecnie ludzie obojga płci.
-Sportowcy występowali nago, Teraz mają stroje przystosowane do danej dyscypliny.
-Przerywano wszelakie wojny i dopiero po igrzyskach powracano na pole walki.

Mam nadzieję, że ten krótki referat się podoba ;] powodzenia