Odpowiedzi

2009-11-24T15:35:50+01:00
Pierwiastek z 64 = 8 | jeden bok
8*4=32 | obwód
32-3=29m | obwód bez bramy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Bosy
  • Rozwiązujący
2009-11-24T15:36:50+01:00
Pierwiastek z 64m=8m

1 bok to 8 m

8x4=32m

32-3=29m

Potrzeba 29 m siatki.
1 5 1
2009-11-24T15:37:27+01:00
P=64m
jeden bok ma 64/2=32metry
obwod wynosi: 32m*4=128m
od tego odejmujemy brame czyli 128m-3m=125m potrzeba siatki
;]
1 1 1