Odpowiedzi

2009-11-24T15:39:15+01:00
Panie boże proszę cię o zdrowie dla wszystkich kapłanów , aby mogli dalej prowadzić ludzi przez tą pustynię, którą jest zycie.
3 2 3
2009-11-24T15:38:46+01:00
Panie Boże dziękuję że zesłałeś na świat kapłanów, dzięki którym mogę poznać twoje dzieje. Dopomóż im wytrwale pracować , abyśmy mogli dalej korzystać z ich usług. Amen.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:00:12+01:00
Panie Jezu, Synu Boga. Daj wytrwałość kapłanom- sługom Bożym do rządzenia Kościołem. Niech nawrócą niewierzących i pomogą wierzącym przejść przez życie z podniesioną głową. Pozwól i im dostać się do nieba i cieszyć się radością nieba z wszystkimi wierzącymi. Amen
5 4 5