Odpowiedzi

2009-11-24T15:40:16+01:00
Nie wiem konkretnie czego ten wpływ (na priv w razie czego) więc napiszę ogólnie

Dodatni:
świeże powietrze
ruch
zdrowa dieta
brak nałogów

Ujemny:
Siedzący tryb zycia
nałogi
spożywanie dużych ilości niezdrowego jedzenia (chipsy, frytki,...)
duszne pomieszczenia
2009-11-24T16:08:14+01:00
Dodatni...:)
czyste powietrze na wsi w miastach nie bardzo
owoce,warzywa
jogurty,kefiry

ujemne...:)
narkotyki,alkochole,
duza ilosc slodyczy
sterydy...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:16:52+01:00
Dodatni :
ruch sport świeże powietrze zdrowe odżywianie dobra ilośc snu w ciągu doby
po prostu zdrowy tryb życa.

ujemnu :
urzywki - papierosy alkochol narkotyki sterytdy itp.
zła dieta slodycze tłuste jedzeniae i siedzący tryb życia