Narysuj plakat który będzie zachęcał do pomagania innym proszę o pomysł i 10 wskazówek dla osób które chcą pomagać innym (np. Gdzie szukać informacji , do kogo zwrócić się o pomoc, jakich zasad przestrzegać , jakich sytuacji unikać ) napisać w punktach.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T15:44:55+01:00
1. zaproponuj zbieranie zywności
2. karmy dla zwierząd
3. ciuchów
4. pomocy dla bez domnyh
5. zapoponuj sprzedawanie ciasteczek na charytatywny cel
6. zachęć innych
7.zrób naklejki
8. zbieraj pieniądze9.zrób zbiórkę pieniędzy dla chorego dziecka
2 3 2
2009-11-24T15:52:41+01:00
Np.
1. Zapisać się do wolontariatu
2. Pomagać w domach dziecka
3.Zająć się osobami samotnymi
4.Spędzać czas z osobami chorymi np. w szpitalu
5.Pomagać osobą nop. w domu starców.

3 5 3