1.Dlaczego kobiety mające na nogach popularne szpilki nie powinny wchodzić do pomieszczeń w których podłoga jest wyłożona miękką wykładzina PCV?
2.Na pewno próbowałeś nieraz zgnieść łupinę orzecha włoskiego. Nie mozna dokonac tego sciskajac go w dloni. ale jezeli umieścisz w dloni dwa orzech i scisniesz je razem to wowczas lupina jednego lub rownoczesnie dwoch orzechow peka. jaki to ma zwiazek z tematyka dzisiejszej lekcji?(temat to cisnienie atmosweryczne)
3.dlaczego pinezki maja wieksze glowki od szpilek?
4.Dlacego nie odczuwamy cisnienia atmosferycznego?

2

Odpowiedzi

2009-11-27T15:24:04+01:00
1. bo by zrobiły dzire
2. bo jest wieksza siła i łupiny sa twarde
3.zeby było wygodniej
4. bo tak
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:26:16+01:00
1. Cialo kobiety, jej masa jest wylozona na dole ciala ( na nogach). Wykladzina PCV jest mieekka a szpilki cienkie szpilki wbijaja sie w miekka wykladzine PCV.
2. Ma to zwiazek z wyladowaniem, tarciem.
3. Po szpilki sa dlugie, a pinezki krorkie.
4. Poniewaz otacza nas powloka gazowa.