Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T15:51:06+01:00
W razie ulewnych deszczow zapobiega powodzi
w razie suszy udostepnia wode pitna
2 3 2
2009-11-24T15:54:11+01:00
Pełnia one role przeciw powodziową - nadniar wody opadowej może przyjąc zbiornik retencyjny zapobiegając zalaniu niżej polożonych terenów czesto też buduje sie na nich elektrownie wodne (przepływowe)Niektóre z taki zbiorników są też elektrowniami szczytowo-pąpowymi. Niektóre zbiornik przeznaczone sa np. na chów ryb.
2 5 2