Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T08:51:21+01:00
Zad. 1 (9)
a)
α + β + γ = 180°

b) to wynika z rysunku i z tego że kąty są przystające, jest to dorysowane w twojej książce
α + β + γ = 180°

c)
180 - α + 180 - β + 180 -γ = 180
540 - 180 = α + β + γ
α + β + γ = 360°

Zad. 2 (10)
a)
α = 180 - 90 - (180 - 115) = 90 - 65 = 25°
b)
β = 180 - 90 - (180 - 47/2 - 90) = 90 - 66,5 = 23,5°
c) nie wiem

Zad. 3 (11)
kąt BAC to wiadomo kąt prostokątny czyli 90°
kąt BCA = 180 - 90 -32 = 58°
kąt ABC = 180 -90 - 58 = 32°
1 5 1
2009-11-25T13:53:54+01:00
1.
180 ⁰
180 ⁰
360 ⁰

2.
| Kα | = 180 ⁰ - 90 ⁰ - ( 180 ⁰ - 115 ⁰ ) = 25 ⁰

( 180 ⁰ - 47 ⁰ ) / 2 = 66,5 ⁰
| Kβ | = 180⁰-66,5 ⁰ - 90 ⁰ = 23,5 ⁰

| Kγ | = 360 ⁰ - 2 * 90 ⁰ - 60 ⁰ = 120 ⁰

2009-11-25T14:37:02+01:00
Zad. 1 (9)
a)
α + β + γ = 180°

b) tam są kąty przystające ale masz narysowan w książce
α + β + γ = 180°

c)
180 - α + 180 - β + 180 -γ = 180
540 - 180 = α + β + γ
α + β + γ = 360°

Zad. 2 (10)
| Kα | = 180 ⁰ - 90 ⁰ - ( 180 ⁰ - 115 ⁰ ) = 25 ⁰

( 180 ⁰ - 47 ⁰ ) / 2 = 66,5 ⁰
| Kβ | = 180⁰-66,5 ⁰ - 90 ⁰ = 23,5 ⁰

| Kγ | = 360 ⁰ - 2 * 90 ⁰ - 60 ⁰ = 120

Zad. 3 (11)
kąt BAC to wiadomo kąt prostokątny czyli 90°
kąt BCA = 180 - 90 -32 = 58°
kąt ABC = 180 -90 - 58 = 32°