54 pkt!!pomóżcie

mam takie troche nietypowe zadanko w szkole mieliśmy temat wybór zawodu
i mamy takie polecenie:
zapisz twoje zainteresowania oraz zdolnościjakie posiadam dotyczące zawodu jaki chciałabym wykonywać w przyszłości(chciałabym być w ochronie przyrody oraz pracować w terenie)
oraz
napisz jakie zawody(min.3)chcesz wykonywać ze względu na swoje zainteresowania( np.nauczycielka biologi)

ajakie możesz wykonywać ze względu na zwoje zdolności(tu już nauczycielka biologi nie może być bo nie zabardzo z bioli jestem)
help!!pomocy!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:28:07+01:00
Moje zainteresowanie to:
-historia
-wos:)
-jazda na rolkach
-podróżowanie
Ja chciałabym być prawnikiem (co tu dużo pisać ten zawód pasuje do mnie)

- prawnik
-psycholog
-politolog

Ze względu na zdolności to:
-nauczyciel
-prawnik
-muzyk
2009-11-24T19:50:58+01:00
Moje zainteresowania:
-Matematyka
-Jazda na rowerze
-Informatyka
-Historia
-Biologia
Zawód jaki chciał bym wykonywać jest Informatyk ponieważ jestem dobry w tym co robię i interesuje się komputerami od urodzenia.
Zawody jakie mogę wykonywać to Nauczyciel Historii , Nauczyciel Biologi, Matematyk
Zawody jakie mogę wykonywać ze względu na zainteresowania:
- Informatyk
- Kolarz