Odpowiedzi

  • Dyju
  • Początkujący
2009-11-24T15:59:02+01:00
Moim zdaniem jest to dobra cecha ponieważ wielu ludzi na tym korzysta
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:17:12+01:00
Nizinność polski w tej chwili jest dobrą cechą ponieważ w nizinnych obszarach jest lepsza ziemia niz w obszarach gorskich, latwiej jest coś wybudować np. drogi i domy. Ale z drugiej strony jakby poziom wody w morzu się zwiększył większość polski została by zalana.
2009-11-24T16:30:20+01:00
Na terenach nizinnych łatwiej uprawia się rolnictwo, łatwiej buduje się kolej bądz drogi. na terenach góżystych okrez wegetacyjny jest krótszy gorzej sie buduje wiec nizinne ukształtowanie polski jaest dlanas dość dobre.