Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:02:44+01:00
1. *Jednokomórkowce
-pełzaki (np.ameba)
-euglena
-jednokomórkowce nieruchliwe np chlorella

*Komórczaki
-pełzaki
-kolonie (np.pandorina,skrętnica)
*Organizmy wielkomórkowe
- np.morszczyn
[tego nie jestem pewna]
2. Na zwierzęce, roślinopodobne i grzybopodobne,
3. Poruszają się za pomocą pełzania, ruchów rzęsek i wici, ruchów błonki falującej.
2009-11-24T16:03:06+01:00
1. Jednokomórkowe lub wielokomórkowe o prostej budowie.
2..protisty:
-pierwotniaki
-glony
-śluzowce
3.Za pomoca rzęsek, wici lu nibynóżek albo pełzają
2009-11-24T16:55:20+01:00
Protisty-wszedobylskie,różnoksztaltne, wielkosc mikroskopijna ,grzybopodobne,roslinopodobne,zwierzecopodobne.podzial komurki lub plciowo,samozywnei cudzozywne

protisty poruszaja sie we wszystkie kierunki...