Odpowiedzi

2009-11-24T16:08:39+01:00
Spać jak zając pod miedzą,- tak sypiają starsi ludzie;niesamowity talent do spania
2 4 2
2009-11-24T16:12:46+01:00
Złapać zająca - przewrócić się
Spać jak zając pod miedzą - spać bardzo lekko, być na pograniczu snu i jawy

tak jest w słowniku:)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:32:07+01:00
Spać jak zając pod miedzą-'spać bardzo czujnie'; zwrot, przyr. Zające słyną z ostrożności i płochliwości, są bardzo czujne, w każdej chwili gotowe do ucieczki.
złapać zająca-'przewrócić się, upaść'; zwrot, myślis.; Janek złapał zająca na widowni Teatru Wielkiego.-Jęz
5 3 5