Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:10:39+01:00
15% * 110 zł = 16,50 zł
12% * 110 zł = 13,20 zł
16,5 zł + 13,2 zł = 29,70 zł
110 zł - 29,70 zł = 80,30 zł

Odp.: Joli zostało 80 zł 30 gr.
1 4 1
2009-11-24T16:11:58+01:00
110zł*15%=16,50zł
110zł*12%=13,20zł
110zł-13,20zł-16,50zł=80,30zł
1 4 1
2009-11-24T16:20:50+01:00
110zł - (15%*110+12%*110)=
110zł- (27%*110)=
110zł - (0,27 * 110)=
110 - 29,7=
80,3
Joli zostaje 80 zł i 30 gr