Odpowiedzi

2009-11-26T16:26:57+01:00
Orzeczenie imienne :
1.To stało się nieznośne.
2.Kiedyś byłem hałaśliwy.
3.W przyszłości zostanę lekarzem
orzeczenie czasownikowe :
1.Dzieciaki nie przyszły .
2. Oni biegną .
podmiot w mianowniku :
1.Zbyt szybko ubywało im suchego prowiantu
2.Bez pracy nie ma kołaczy
podmiot w dopełniaczy :
1.Przybywa wody.
2.Na naradzie było kilka osób z Katowic
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:41:47+01:00
-orzecznie imienne:

Mickiewicz jest podziwiany przez miliony czytelników
Mój kolega jest dziwny
Pani od chemi jest naprawde wymagająca

- orz. czasowe
Ona robi zad.dom
Tamten chłopak biega

-pod. w m.
On zyje
Nauczyciel zlości się na uczniów

-pod. w dop.
Jego kurtka jest brudna
Bluza nauczyciela leży w sekretariacie.
8 4 8