Odpowiedzi

2009-11-24T16:09:10+01:00
Uczy aby nie ryzykować i trzymać się regół
2 3 2
2009-11-24T16:09:46+01:00
Mit o Dedalu i Ikarze ma za zadanie przestrzegać dzieci, młodzież by słuchali swoich rodziców, ich wskazówek i rad, ponieważ inaczej może to się dla nich źle skończyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:10:39+01:00
Mit o Dedalu i Ikarze ukazuje ludziom XXI wieku że należy zachowywac umiar w świecie , nie należy byc porywczym jak Ikar , ponieważ możemy szybko stracic to na co pracowalismy, jednak opanowanym jak Dedal wtedy dążąc do celu wytrwamy na jednym poziomie i osiągniemy go. Przyjmując postawe Ikara możemy szybko wspiąc sie na szyczyty jednak jeszcze szybciej stracic to co sie udało osiągnąc.
2 4 2