Odpowiedzi

2009-11-24T16:10:07+01:00
A)(a+2)(a-2)=a²-2a+2a-4=a²-4

b)(10x +1)(10x-1)=100x²-10x+10x-1=100x²-1

c)(4a-2b)(4a+2b)=16a²+8ab-8ab-4b²=16a²-4b²

d)(½t+3q)(½t-3q)=¼t²-1½tq+1½tq-9q²=¼t²-9q²
2009-11-24T16:09:50+01:00
A)(a+2)(a-2)=a²-4
b)(10x +1)(10x-1)=100x²-1
c)(4a-2b)(4a+2b)=16a²-4b²
d)(½t+3q)(½t-3q)=¼t²-9q²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:11:50+01:00
A) (a+2)(a-2)=a² -2a +2a-4
b)(10x +1)(10x-1)=100x²-10x+10x-1
c)(4a-2b)(4a+2b)=16a²+8ab-8ab-4b²
d)(½t+3q)(½t-3q)=¼t² -1,5tq+1,5tq-9q²